BuroNazorg hecht veel waarde aan een goede dienstverlening, tevreden opdrachtgevers en prettige werkrelaties. Toch kan het voorkomen dat je niet helemaal of ontevreden bent over onze dienstverlening/training of opleiding.
Als je ontevreden bent dan horen we dit graag zo snel mogelijk.
Wij vragen je om ons hiervan zo spoedig mogelijk schriftelijk en binnen 14 dagen op te hoogte te stellen.
We plannen dan graag een gesprek met je in. En zullen alles in het werk stellen om samen tot een bevredigend resultaat en afhandeling van jouw klacht te komen.
Stappen in de klachtenprocedure;
Neem binnen 14 werkdagen contact op met BuroNazorg. Je kunt dan kort, via de mail, aangeven wat de inhoud van je klacht is.
BuroNazorg neemt binnen 3 werkdagen contact met je op om je uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek waarin je je klacht en ongenoegen kan uiten.
In dit gesprek proberen we tot een gezamenlijk vergelijk te komen. Mocht er in dit gesprek niet een passende afhandeling van je klacht komen, dan wordt er een termijn van maximaal 3 weken afgesproken om te komen tot een passende afhandeling. In deze periode heeft BuroNazorg de tijd om je klacht nader te onderzoeken om tot een goed voorstel te komen. Je wordt schriftelijk op de hoogte gehouden van de ondernomen stappen.
Uiteraard zal zorgvuldig en vertrouwelijk met de informatie worden omgegaan. De klager heeft te allen tijde inzage in het klachtdossier, voor zover het de gegevens betreft die op hem/haar betrekking hebben.
Na maximaal 3 weken neemt BuroNazorg contact met je op om wederom een persoonlijke afspraak te maken. Hierin zal je een voorstel worden gedaan om je klacht goed en passend te kunnen afhandelen.
Mocht je het hiermee niet eens zijn, dan is het mogelijk om je klacht voor te leggen aan een onafhankelijke klachtencommissie van BuroNazorg. Hierin nemen Betty van Goor en Marius Engelbrecht plaats.
Je wordt door deze commissie, na ontvangst van jouw klacht binnen 3 weken uitgenodigd voor een gesprek om je klacht toe te lichten. De commissie hoort jou en BuroNazorg en vraagt inzicht in het klachtdossier om een oordeel te vormen over de klacht en de procedure.
Binnen 14 dagen na het gesprek krijg je schriftelijk het besluit van deze commissie in jouw mailbox.
Dit besluit is bindend.
Mocht er sprake zijn van restitutie van (een deel van) het cursusgeld dan wordt dit binnen 2 weken na overeenkomstdatum betaalbaar gesteld aan de klager.
Voortgangsbewaking
De voortgang van de afhandeling van de klacht wordt bewaakt door invullen en bijhouden van een klachtenformulier. Klachten en schriftelijke uitwerkingen van de gevolgede procedure worden gedurende 1 jaar bewaard.
Versie 3- 1 Februari 2025